باربری یافت آباد تهران

اتوبار یافت آباد و باربری یافت آباد تهران آماده سرویس دهی و ارائه بهترین خدمات به شماست. اگر در این منطقه قصد حمل ونقل بار خود یه محلی دیگر و یا هر یک از شهرهای کشورمان را دارید، لطفا با شعبه باربری غرب تهران جهت رزرو و هماهنگی های اولیه تماس بگیرید:


شماره تماس شرکت پارسی بار شعبه باربری غرب تهران : 44488574 - 021  شماره همراه: 09123871739


محدوده اتوبار یافت آباد: 

ما در سرتاسر محدوده یافت آباد و مناطق دیگر غرب تهران تلاش داریم تا کلیه خدمات اثاث کشی (از جمله خدمات بسته بندی لوازم، حمل بار تهران و اعزام کارگر باربری) را به شما ارائه دهند. در هر نقطه از محدوده یافت آباد که نیاز به خدمات اسباب کشی و ارسال بار دارید می توانید با اتوبار غرب تهران - یکی از شعبات مهم شرکت باربری پارسی بار تهران - تماس بگیرید. 

محدوده منطقه یافت آباد تهران که بین خیابان ها و بزرگراه های هفدهم شهریور، بلوار مدائن، بلوار بهار و بلوارهای دیگر در غرب آن محدود می شود، مدتهاست که محل خرید و فروش بسیاری از لوازم دکوراسیون خانگی به ویژه مبلمان است. بازار مبل یافت آباد در کشورمان بسیار معروف است و بسیاری از خانواده ها و جوانان جهت خرید مبلمان از مناطق مختلف تهران و حتی شهرستان ها به یافت آباد مراجعه می کنند تا بتوانند بهترین مبلمان مورد نظر خود را خریداری کنند. 

از طرف دیگر با افزایش ساخت و ساز در این محله و مناطق اطراف آن در طول چند دهه گذشته این بخش از تهران نیز شاهد افزایش رشد خدمات اتوبار و باربری تهران بوده است. 

باربری یافت آباد:

اگر در یافت آباد تهران دارای منزل و یا محل کار هستید و قصد جابجایی محل سکونت و یا کسب و کار خود را دارید، نگران نباشید. ما به کمک شما خواهیم آمد. شرکت اتوبار پارسی بار تهران در خدمت شماست. ما افتخار می کنیم که:

در طول سالهای گذشته در زمینه اسباب کشی و باربری یافت آباد در کنار شما بوده ایم. 
از بهترین کارگران حمل بار زبده و باتجربه استفاده می کنیم. 
جهت بسته بندی اثاثیه و لوازم شما از بهترین وسایل استفاده می کنیم. 
جهت حمل بار از خودروهای باری درجه یک و مناسب استفاده می کنیم. 
همواره نقطه نظرات و انتقادات و پیشنهادات مشتریان خود را در نظر می گیریم. 
جهت حمل بار به شهرستان ها در خدمت شما خواهیم بود. 
خدمات ما در زمینه اثاث کشی و جابجایی بار بصورت شبانه روزی انجام می شود.
تاکنون در مناطق مختلف تهران در ارائه خدمات اثاث کشی موفق بوده ایم. 

اتوبار یافت آباد تهران براحتی تامین کننده نیازهای شما در زمینه اسباب کشی و بسته بندی اثاثیه است. اگر نیاز به کارگران حرفه ای دارید، نگران ایمنی وسایل خود هستید و مایلید که از بهترین خدمات بسته بندی استفاده کنید، همه چیز به خوبی پیش برود و در نهایت با خیال راحت شاهد چیدمان مجدد لوازم و انتقال بسته های حاوی وسایل و لوازم به محل جدید باشید، حتما با همکاران ما تماس بگیرید. ما سلامت وسایل شما را در طول اثاث کشی و حمل بار یافت آباد تضمین می کنیم. 

اتوبار و باربری یافت آباد

خدمات بسته بندی یافت آباد:

خدمات بسته بندی اثاثیه در اتوبار یافت آباد تهران نیز جایگاه خود را دارد و باید با کیفیت بالایی صورت گیرد. در واقع تنها صدور بارنامه و بیمه باربری جهت ایمنی و حتی استفاده از وسایل و لوازمی مانند کارتن های چند لایه، نایلون و یا پلاستیک های محافظ و ضدضربه و یا چسب های نواری محکم (جهت بستن کارتن ها و بسته ها) و موارد دیگر کافی نیست بلکه داشتن مهارت در بسته بندی و همچنین رعایت اصول ایمنی کاملا ضروری است. نکته ای که همکاران ما در اتوبار یافت آباد تا حد امکان آنرا در نظر می گیرند و کاملا رعایت می کنند. 

قیمت باربری یافت آباد:

قیمت و نرخ نهایی خدمات اتوبار یافت آباد بر اساس شرایط خود مشتریان محاسبه و منظور می گردد که شامل تعداد کارگران درخواستی و مورد نیاز، حجم و مقدار وسایلی که به مقصد حمل می شوند و همچنین تعداد خودروها و ماشین های باربری است. هر یک از این سه معیار در نوع خود در این مسئله تاثیر گذار است. نرخ های پایه ما همگی نرخ های رسمی اتحادیه هستند و بنا به شرایط نام برده مشتریان در هر یک از مناطق تهران، نرخ خدمات و سرویس های باربری برای آنها محاسبه می گردد.